Malin

En blogg om mig

29 maj 2012

Publicerad 2012-05-29 16:07:55 i allmänt,

Det är inte länge kvar till studenten nu. Den 14 juni ska vi springa ut från skolan och mötas av våra nära och kära. Den 15 juni ska vi gå balen, jag och Matilda ska vandra genom stan när alla kollar på oss. Det kommer vara så hiiiiimla roligt, jag längtar! Studentveckan kommer bli bäst. Redan denna vecka ska vi börja fira att betygen är satta och att vi inte har något mer att göra i skolan. Vi har lite uppspel, men det är ju bara roliga grejer!

Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg med Hanna och träna lite. BodyAttack står på schemat och jag har inte kört det på tre veckor så är jättetaggad! Hoppas på relativt mycket folk iallafall. Allra helst skulle jag vilja träna ute



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela