Malin

En blogg om mig

Spännande dag

Publicerad 2012-07-14 08:57:32 i allmänt,

Idag ska jag göra något riktigt kul, men samtidigt väldigt spännande och nervöst. Men jag hoppas på att det kommer gå bra och att jag är nöjd efteråt.
 
Är ledig idag, såklart, men jobbar imorgon. Sen nästa vecka kör vi ett ryck mån, ons, tor och fre. Skönt att inte vara ledig så mycket som jag varit nu, har haft så himla tråkigt varje dag. Det enda jag gjort är att fika och läsa, ingen höjdare så på sommaren. Jag vill ju vara ute och sola, bada, promenera! Men vädret har inte tillåtit det, inte någon solning iallafall. Det andra skulle man ju kunnat gjort, men det är roligare när vädret är bra.
 
Nu ska jag äta frukost, en rejäl en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela