Malin

En blogg om mig

Mobilbilder

Publicerad 2012-07-11 17:52:48 i allmänt, bilder,

Det blir inte så mycket uppdateringar när jag gör saker. Därför tänkte jag att vi skulle se vad som hänt sedan jag fick min telefon (ungefär ett halvår, verkligen inte mer iallafall)
 
Den första bilden jag tog var på Nika
 
Här är jag, när jag fortfarande hade på det supersnygga rosa/glittria mobilskal
 
Kosegumman och kosehunden hemma hos pappa
 
När jag fick veta att jag såg 20% på vänstra ögat
 
Kärleksbrevet till Nalle
 
Grillkväll med min finaste klass
 
När vi snodde med oss alla knäckebröd
 
TURKIET!
 
Sitta ihop två och två under klasskampen
 
Firade ett år med mitt körkort!
 
Nationaldagsfest!
 
Skrev lakan med klassen
 
Åt på Barbord med klassen
 
Tog studenten
 
Hade studentbal
 
Repade inför sista spelningen med klassen
 
Jobbet drog igång samt att jag klippte av mig håret
 
Det blev en hel del. Men det är så när man bestämmer sig för att lägga över alla bilder från mobilen till datorn för att kunna göra en uppdatering. Ibland är det så bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela