Malin

En blogg om mig

ledig dag!

Publicerad 2012-07-26 11:17:39 i allmänt,

Idag är det min enda lediga dag på hela veckan. Har tagit två extraskift och hade fyra dagar redan, så det blir en hel del! Men jag behöver pengarna, så det är bara att kämpa på. Fast efter två heldagar i kassan är man rätt slut, så hoppas på att få göra något mer varierat dessa tre kommande dagar.
 
Dagen ska spenderas till viss del med finaste Ida, hon hör nog av sig när som helst. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske picknicka, fika, laga mat. Äta ska vi göra iallafall, haha. Så mycket är vi överrens om! Efter det ska jag nog iväg med delar av familjen och bada, om vädret säger att det går bra. Just nu är det rätt mulet, men det är ju inte förrän om några timmar som vi ska iväg såfall. Och sist ikväll blir det SH'BAM på Hälsokompaniet. Ska bli skönt att få röra på sig igen, inte gjort det sen i söndags. Men nu nästa vecka kommer jobbandet avta, då har jag tid för all träning i världen!
 
Längtar till 20 augusti också, CYPERN!
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-07-26 16:14:47

snygga kvinna!

Svar: Du är en snygg kvinna!
Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela