Malin

En blogg om mig

bakdag!

Publicerad 2012-07-02 09:33:35 i allmänt,

Idag ska jag vara med finaste Ida, vi ska ses vid affären och köpa det som behövs för att kunna baka! Jag har sett ut ett recept som ser och låter väldigt gott, sen får vi se om det blir gott också, haha. Har tagit kort på receptet för jag orkade inte skriva ner det som behövdes, lat deluxe var jag igårkväll. Skyller på att jag såg fotbollen.
 
Senare idag ska jag klippa mig, massa hår ska åka bort! Ska bli skönt för mitt hår är verkligen slitet, som tusan. Så det ska bli skönt att få det lite friskare och allt på samma längd. Skönt att få en frisyr helt enkelt. Ännu senare idag blir det BodyAttack! WIHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela