Malin

En blogg om mig

4 juli 2012

Publicerad 2012-07-04 08:47:58 i allmänt,

Är vaken och ska precis ta mig lite frukost. Bussen till Charlottenberg går 10.05 och då måste jag vara klar. Eller, jag måste ju vara klar innan så jag hinner gå till bussen också, men det hinner jag nog med! Jobb idag 12-20, alltså en timmas dötid innan jag får börja jobba. Men det går väl an, ska kika på lite saker, då har jag något att göra. Det är samma sak imorgon och på fredag, så det blir lite drygt i längden. Men det går an ändå. Blir en lång dag hemifrån med andra ord, kommer hem strax efter nio..
 
Så nu jobbar jag fram tills på söndag, då är jag ledig igen. Härligt! Då hoppas vi på finfint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela