Malin

En blogg om mig

21 juli 2012

Publicerad 2012-07-21 10:23:32 i allmänt,

Blev väckt idag av jobbet, alltid lika roligt, haha. Men då var det bara att gå upp, eftersom jag aldrig kan somna om. Men då visade det sig att solen sken och mamma, Jonna och Nika skulle ut och gå. Drog på mig lite kläder och blev med. Så ungefär en timma var vi ute och fick lite sol. Jättehärligt! Nu ska jag göra mig lite frukost. Har även beställt bilder från Fuji, är 50 bilder gratis och jag har ju velat beställa lite studentbilder, så nu passade jag på! Dock blev det 52, men det kostar ju inte så mycket extra, kan kosta på mig dem, haha.
 
Några av bilderna jag valt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela