Malin

En blogg om mig

17 juli 2012

Publicerad 2012-07-17 19:37:15 i allmänt, träning,

Idag är det min turdag. Gick en underbar promenad imorse med Therese och Felicia, solen sken och det var superhärligt. Sedan passade jag busungen medans Therese pluggade. Jag gjorde en tjänst åt mamma och fick hjärtan tillbaka och det värmde i hela kroppen. Sist men verkligen inte minst fick jag ett telefonsamtal som gjorde min dag, som gjorde att lördagens uteblivande jobb inte spelade någon roll! Fick sen dansa SH'BAM och efter det CXWORX. Har även fått höra under dagen att jag har dans inom mig och kommer passa bra som BODYJAM-INSTRUKTÖR! Jovisst, Hälsokompaniets nyaste tillskott blir alltså lilla jag! Helt jäkla underbart. Tror jag ska fira med att kika lite på DMFAO på Youtube. Måste ju lära mig allt detta! Hahaha. Vet dock inte när utbildningen är, för det är en i augusti, då jag är på Cypern, så det får ju bli någongång senare. Kommer bli så jävla roligt! Längtar tills jag får stå på scenen första gången! Självklart kommer jag vara nervös, men när man får göra det man älskar och se alla andra, då kommer det gå över. Dagens roligaste händelse iallafall!
 
Well, soon enough!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela