Malin

En blogg om mig

16 juli 2012

Publicerad 2012-07-16 08:51:53 i allmänt,

Sitter och har precis ätit min frukost. Ska åka med bussen 10.05 för att jobba lilte. Kommer hem efter nio ikväll och kommer vara hur sliten som helst. Sen får jag vara ledig imorgon innan tre dagars arbete till. Drömde om jobbet inatt. Att det var en lördag som jag skulle jobba och det var bara massa nya sommaranställda (tror det var en storhelg också, påsk, fast på sommaren). Det fanns en ordinarie, resten sommararbetare. Insåg direkt vilket kaos det skulle bli, första gången alla jobbade. Hahaha. Vet inte hur det gick för oss, jag vaknade.
 
Ska snart fortsätta göra mig klar för att gå iväg. Får Sofie som busskamrat idag iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela