Malin

En blogg om mig

11 juli 2012

Publicerad 2012-07-11 09:31:17 i allmänt,

Herregud vilken seg dag det kommer vara idag. Nika väckte mig imorse, hon som inte ens får va i mitt rum nu när hon löper, fem över åtta. Så det var bara att kliva upp. Tänkte att jag skulle göra mig i ordning ifall det ringer från jobbet, eftersom jag är intresseanmäld hela dagen. Men vi får se ifall de ringer, än har det inte gjort det.
 
Annars idag ska jag och Sofie på en springtur, om vädret tillåter. Fast jag funderar på att åka till gymmet nu, haha. Dock är det så tråkigt att åka själv, och alla jobbar idag. Så vi får se vad det blir. Just nu ska jag iallafall äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela