Malin

En blogg om mig

1 juli 2012

Publicerad 2012-07-01 09:57:11 i allmänt,

Gudars, det är redan juli! Tiden går så himla fort nu för tiden. Och snart är det PIP med Gavin. Men jag vet inte om jag ska gå, för jag har ingen att gå med och ingenstans att ta vägen över natten och så jobbar jag den dagen samt dagen efter. Åh, jag vill verkligen se honom. Det är ju ändå en av mina större drömmar! Han är ju ändå min favoritartist. Herregud. Jag dör.
 
Dock pratade jag och Jonna på att åka till Malmö och se.... MUSE! Det... WOA! Det skulle vara så hiiiimla fränt. Får se om hon bestämmer sig för att hon har råd, jag har det och så fort hon säger att hon kan. BANG, då bokar vi.
 
Idag ska jag inte göra något alls, orkar inte det. Är helt slut efter fyra dagars intensivt jobbande. Samma sak denna vecka onsdag till lördag. Full fart kommer det va. Ferie deluxe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela