Malin

En blogg om mig

snart smäller det

Publicerad 2012-01-06 17:08:37 i allmänt,

Snart kommer Tes, Alen och Felicia. Vi ska då plocka upp mormor (morfar orkar inte bli med) och sen åka och lämna Nika hos barnvakten Stina. Efter det styr vi kosan över järnvägen och hem till Josefina och Henrik! Det ska bli dags för tacos och Plump. Det kommer bli en superbra kväll och jag har även hört rykte om att mormor har priser till ettan, tvåan och trean! Detta får inte missas! Tar med kameran (eller så kör jag genom telefonen) för att kunna ta kort på allt och uppdatera.

(Nu ska inte nämnas att idag har jag fått panik över att jag trodde min kamera var stulen (den låg i jackfickan tillsammans med ett par oanvända strumpor) och över att mamma tappat bort min kamerasladd. Det är inte intressant jämfört med det ovanstående)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela