Malin

En blogg om mig

slutkörd

Publicerad 2012-01-03 20:33:09 i allmänt,

Längtar så efter maten som står och väntar på mig! Har kört ett fruktansvärt jobbigt Bodyattack-pass. Har inte tränat på ungefär en vecka, men krafterna sitter i. Tur att jag hade tre fina kompisar vid min sida under passet, Thea, Hanna och Kicki! Vi körde på och alla fyra var helt slut efter passet. Så nu ska jag fixa klart maten innan jag hamnar i soffläget resten av kvällen.

Imorgon ska jag gymma med fina Thea, rehaben för knät tar sin början! Kommer bli hur bra som helst.

Repet gick super förut också! Är jätteglad över tjejerna som spelar med mig, får så mycket hjälp opch egna åsikter! Inför nästa rep (som blir en timma med en låt) ska jag ha bestämt allting för hur den låten ska vara. Jag funderar på att skriva ut alla ackord och ge till flickorna, så att de har!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-03 22:15:55

haha de kan ja tänka mig att dom blir!:o

gottebiten, hahaha vilken bra blandning!;)

Postat av: HANNA

Publicerad 2012-01-04 09:10:17

söt du är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela