Malin

En blogg om mig

slutkörd

Publicerad 2012-01-31 20:45:42 i allmänt,

Har tränat hårt idag. BodyAttack stod ju på schemat och då kan man inte slappa! Tog i som tusan och kände verkligen hur det brände i benen på benlåten (konstigt?). Var förtjänt av mat nu iallafall!

Hittade saker på stan också, som jag inte borde köpt. Okej, handkrämen var rätt viktig, men inte parfymen. Det var Matilda som hela tiden sa "it's meant to beeeeeeeee!" för att det var den sista. Plus att priset var sänkt med hundra kronor. Jag var tvungen att slå till. Min favoritparfym, världens bästa!

Nu ska jag slappa framför tv'n resten av kvällgen. Just det! Ska öva lite inför imorgon på musiklektionerna. Love is all around står på schemat och jag ska öva som tusan för att glänsa! Hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela