Malin

En blogg om mig

slappisdag

Publicerad 2012-01-04 20:42:25 i allmänt,

Usch, jag är inte nöjd med mig själv idag. Det blev inget gym, jag ogillar att träna själv. Borde dock ha tagit mig i kragen och gjort det, skulle inte ha skadat. Sen blev det ingen koll på grejerna till projektarbetet. Usch, inte stolt över mig. Imorgon, efter jobbet, så SKA jag sätta mig ner och fixa massa saker. På fredag morgon ska jag nog gymma (om det är öppet?) och städa på rummet. På kvällen blir det Plumpturnering hos Henrik och Josefina! Ska bli så himla roligt.

Nu sitter jag i soffan med mamma och Jonna och kikar på "The Voice Sverige". Det ska jag göra resten av kvällen (sitta i soffan alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela