Malin

En blogg om mig

plugg

Publicerad 2012-01-12 19:11:08 i allmänt,

Har gjort klart läxan i GeMu (om jag nu gjort rätt, det är en helt annan fråga). Håller på med uppgiften i svenskan, skriva en personlig presentation om sig själv. Den ska inte vara formell som när man söker jobb, utan mer om vem jag är. Det är supersvårt, tur att vi får ha bilder! Det är de som beskriver mig bäst och kan visa mina vänner och familj och sådär. Har iallafall berättat vad jag heter, vart jag bor och vad jag gör på fritiden. Det tar ett tag, så jag pausar med ett blogginlägg, kolla facebook och andra nödvändigheter.




Gör mig även mentalt redo för att gå till Strandparken och titta på vaddå? Jo, stjärnorna. Om det nu syns några, det är en helt annan sak. Hahaha. Tur att vi blir komplediga på måndag i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela