Malin

En blogg om mig

nobody said it was easy

Publicerad 2012-01-16 15:39:59 i allmänt,

(PS. (fastän PS är på slutet så är det nu i början) rubrik har verkligen ingenting att göra med inlägg. DS)

Skolan idag var väl helt okej, jobbigt med lång håltimma, men hade sällskap av Sofie och Lisa största delen. På Nk'n kollade vi i mikroskop, på våra egna hårstrån bla. Mitt hårstrå är cs 0.046mm tjockt, att jämföras med Matildas 0.075, ehe... Har inte så tjockt hår va! Kan inte ens glädjas åt att jag har många hårstrån.

Fick en chock nyss också! Skulle kolla vad jag hade för reservplats till SH'BAMen (igår låg jag på 9e). Tänkte att om jag inte får en bättre plats så avbokar jag mig. Men såg att jag nu var nummer ett! OHMY! Kanske får gå och dansa lite idag ändå. Hoppas verkligen, det är ju ändå tre timmar kvar tills passet drar igång.

Nu ska jag snart äta mat, superhungrig. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela