Malin

En blogg om mig

jobb, mat, fest

Publicerad 2012-01-14 18:11:35 i allmänt,

Hemkommen efter en effektiv jobbdag. Idag har det varit supermycket folk, vilket vi saknat i två-tre veckor. Haha, kändes som att man inte mindes det höga tempot alls! Men det var ändå skönt med saker att göra, är ju inte så kul att stå i flera timmar och inte göra något alls. Nu får jag vila från jobbet i två veckor innan det är dags igen. Då även tre helger i rad! Skönt!

Nu väntar jag på maten som mamma och Bengt har lagat. Två av deras kompisar kommer hit också. Ska bli jättegott, är superhungrig med tanke på att jag inte ätit sen halv ett! Så mat ska bli väldigt gott. Efter det ska jag göra mig fin och klar inför tjejfesten hos Emelie, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela