Malin

En blogg om mig

illamående

Publicerad 2012-01-25 22:03:59 i allmänt,

Mår lite illa. Tror det kan bero på att jag drack Mocca Latte förut. Min mage kanske är lite känslig mot kaffe med mjölk och annat i. Har galet ont i magen nu iallafall. Blir kanske riskudden inatt? Det beror iallafall inte på någon kräksjuka. Det är jag säker på. Såfall borde jag redan ha spytt, och det har jag ju inte. Hoppas det går över tills imorgon. Orkar inte gå till skolan och må illa och ha ont i magen. Speciellt inte när jag har rep på eftermiddagen.

Nu har jag iallafall gjort klart alla frågor till provet. Så nu är det bara att läsa på och kolla bilder. Ska läsa igenom allt en gång till innan jag ska sova, plus kolla bilderna. Så jag har ett hum om vad allting är. Ska nog lyssna lite på funk medans jag kollar bilder. Spännande värre!


Sliten tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela