Malin

En blogg om mig

fika, mat och tjejmys

Publicerad 2012-01-09 22:04:11 i allmänt,

Idag har jag hunnit med en del. Först var jag med Sofie och fikade, supermysigt. Vi pratade om allt möjligt, som vanligt, hahaha. Sen var vi på AKM och sen handlade vi. När vi kom tillbaka till henne lagade vi mos och lax, huuuur gott som helst. Savve kom dit och åt innan jobbet också. Sen hämtade Therese upp oss och tillsammans åkte vi ut till Hanna i solvik och pratade massvis med klasstjejerna. Var himla roligt att träffa alla igen och vi pratade om att ha klassfester och allt möjligt. Jag och Sofie gick tillsammans hem i snökaoset, hahaha. Inte plogat någonstans, superkul....

Imorgon ska jag, Sofie och Ida mysa tillsammans hemma hos Ida. Supertrevligt kommer det bli!

Nu ska jag ladda upp inför tjejsnacket imorgon, hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela