Malin

En blogg om mig

Dag 26 – Mina rädslor

Publicerad 2012-01-09 11:12:06 i 30 dagar,

Jag har två riktigt stora rädslor om man inte räknar med "att mina föräldrar dör", "att mina syskon dör", "att jag får någon svår sjukdom" och sånt som alla är rädda för, men som man egentligen inte tänker på.

Min största rädsla är nog spindlarna. Jag hatar dem. Kan inte ens titta på en i en bok, får panik och stänger igen boken. Det värsta är när det är i matteboken, där man måste räkna på den sidan. Det är då man river ut pappersbitar och lägger för så att man inte ser. Jag klarar inte ens av de där pyttesmå som springer fort som tusan. Det är fruktansvärt jobbigt faktiskt.

Sen min andra rädsla är för att kräkas. Vidrigt är vad det är. Alltid när jag börjar må illa eller det känns som att jag är påväg att kräkas börjar jag gråta eftersom jag vet hur hemskt det är att spy. Usch, jag hatar det helt enkelt. Gör allt för att slippa spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela