Malin

En blogg om mig

7 januari 2011

Publicerad 2012-01-07 06:19:23 i allmänt,

Godmorgon.

Idag har jag sovit alldeles för lite. Inte nog med att vi kom hem från Plumpkvällen så sent. Nä, jag kunde inte somna heller. Dessutom sov jag inte bra alls, låg och vred mig och visste inte hur jag skulle ligga. Det är på detta jag ska upp till Charlottenberg på jobb fram till 17... Men jag får kämpa för att hålla ögonen öppna. Tur att vi har en timma innan det öppnar, så man hinner vakna lite på den timman. (Tur även att vi har Johnossi - Mavericks i bilen så man trycker på högsta volym och sjunger för full hals, då vaknar man)

Men nu måste jag nog fixa resten som ska fixas, måste gå vid tio i sju för att skrapa rutor. Vinter </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela