Malin

En blogg om mig

4 januari 2012

Publicerad 2012-01-04 09:33:35 i allmänt,

godmorgon.

Jag är stolt över mig själv, än har jag inte skrivit fel och visat upp det någonstans. Dock kommer jag på mig själv med att skriva antingen "december" elelr "2011", men det hinner jag ändra. Jag hatar när det byter månad och år och sådär, hatar även när man byter klass i skolan. Jaja, har man inte större problem så ska man nog inte klaga.

Idag gick jag upp 09.14, av egen vilja. Jag klarade inte av att sova längre så bestämde mig för att stiga upp och göra något av dagen. Ska kolla på grejerna till konserten och sen ska jag gymma med Thea. Men efter det? Ja, det spörs. Jag har ingenting inplanerat så det får bli spontana saker. Hahaha.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-01-04 09:50:54

När ska du ha din konsert? Tänkte boka in datumet i kalendern i mitt huvud nämligen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela