Malin

En blogg om mig

30 januari 2012

Publicerad 2012-01-30 16:05:23 i allmänt,

Hejhopp!

Idag var första dagen på praktiken. Endast niondeklassare hade musik idag och de har börjat prata om idéhistoria. Alltså har jag och Sofie hört samma sak fem gånger. Men det är intressant! Och Göran säger alltid olika. Rätt så kul, om man tänker efter. Sen har vi druckit kaffe och spelat rockballadkomp (Sofie hatade mig tillslut). Imorgon fick vi ledigt eftersom det inte var några lektioner. Så vi ska dit på onsdag igen.

Alldeles snart ska jag och mamma till mormor och morfar. Nilla hjälpte mormor med ett Facebook-konto för någon dag sen och nu ska vi lära mormor mer. Spännande värre!

Ikväll ska nog jag och Sofie köra en repris av förra måndagen. Te och mys framför "Mammor och minimodeller", hahahha. Världens töntigaste program,plus att det väcker mycket irriation (hm, blev det rätt nu?). Men nog om det. Såhär har jag gått runt idag:


Well, inte i den posen möjligtvis, men sådär har jag sett ut (allt utom posen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela