Malin

En blogg om mig

3 januari 2012

Publicerad 2012-01-03 11:05:40 i allmänt,

Godmorgon.

Idag sov jag länge, länge för att vara mig. Tror att jag behövde det faktiskt.

Dagen kommer idag bjuda på rep! Ska vara på AKM tidigare och se så att allting funkar. Vill inte hålla på och krångla så mycket som vi gjorde förra gången. Hahaha. Så det tänkte jag kika på. Sen vet jag inte om det blir en kaffe med Sofie. Hon skulle ta kort med Matilda vid tolv, och vet inte när de är klara. Hon skulle höra av sig iallafall. Ännu senare ikväll blir det nog ett Attackpass! Även fast jag ska gå på rehab för mitt knä så måste jag nästan gå. Jag kanske kan köra Attack en gång i veckan och rehab på det? Ja, så gör vi nog.

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Publicerad 2012-01-03 17:55:28

fin blogg :)

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Publicerad 2012-01-03 20:23:12

Hej fina du :) Min dotter är med och tävlar i Vi Föräldrars omslagstävling och det skulle uppskattas väldigt mycket om hon också får din röst :) Du får en länkning som tack oavsett om hon vinner eller inte. Mer information hittar du i mitt inlägg:

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tavlar.html#comment

Tack på förhand <3

Ha en bra fortsätt kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela