Malin

En blogg om mig

29 januari 2012

Publicerad 2012-01-29 11:16:22 i allmänt,

Godmorgon!

Igår hade jag en superbra dag! Först var det jobbet som var jättekul, för att rätt folk jobbade. Sen var vi ute på Tiki för att fira mig. Undebara vänner hade jag med mig! Var jättekul och vid tolvslaget skålade vi för mig, underbart!

Idag ska jag slappa. Ska iväg och dansa Jam sen, men det blir inte förrän till kvällen. Jag och mamma ska äta pizza idag, mumma!

Fick även Mando Diaos Greatest Hits - skivan! Ska även få Unplugged DVD'n, men det är försenad. Sen fick jag en supersnygg balväska av Jonna! Perfekt kommer den att bli.

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-01-29 11:29:49

sv; klart listan skulle ha kunnat va längre! missade säkert nån som jag borde ha haft med också, men det är svårt att tänka på alla när det finns så många liksom..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela