Malin

En blogg om mig

26 januari 2012

Publicerad 2012-01-26 18:34:18 i allmänt,

Hej!

Pluggar för fullt. Sitter och kollar alla bilder som vi ska kolla på och försöker tänka efter vem som gjort bilden. Inte det allra lättaste. Men det är många bilder av samma person, så jag får försöka komma på ett samband mellan bilderna, något som utmärker konstnären. Är lite nervös inför provet faktiskt. Ska bli väldigt skönt efter imorgon då jag vet att jag inte kommer ha prov på länge. Att jag kan komma hem från skolan (i nästa veckas fall - praon) och kunna slappa för fulla muggar, skönt.

Bästa pluggmusiken just nu - Mando Diao, Unplugged-skivan. Superbra och härlig, för då kan man sjunga med i stämmorna. Snyggt och bra.



Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-26 20:36:38

Jävligt snygg vän jag har alltså! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela