Malin

En blogg om mig

25 januari 2012

Publicerad 2012-01-25 17:30:07 i allmänt,

Hej!

Har varit och fikat med en massa människor. en födelsedagsfika för Amanda som fyller 19 idag! Stort grattis till henne, plus till Jonna som blir 21! Om fyra dagar är det min tur. Ska fira det till helgen lite med kompisarna. Tänkte ha någon myskväll också framöver, men det kommer om ett tag. Haha.

Nu ska jag vila innan jag ska gå med Matilda till Jamen. Hinner inte plugga nu innan så får köra ett rejält race efteråt. Hinner plugga en del imorgon också, vilket känns skönt! Imorgon är det även rep, spännande. Ska köra en låt vi aldrig kört innan, men det kommer nog gå bra. Ska kolla några ackord som var överflödiga bara. Hahaha.


Blått idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela