Malin

En blogg om mig

24 januari 2012

Publicerad 2012-01-24 17:18:17 i allmänt,

Hej.

Sitter och pluggar nu. Ska bli klar med massa saker idag så det är bara att köra på. Vill bara kunna läsa på imorgon och på torsdag, så då måste allt bli klart idag. Har mera tid efter träningen, lite kvar nu innan också.

Annars idag fick vi reda på ensemblegrupperna. Jag är med i Funk/Soul-gruppen. Tror att vi är ett bra gäng, nu ska jag bara våga ta för mig också. Annars har det inte hänt så mycket.

Hämtade ut mina HM-kläder förut också. Allt fick stanna utom bikiniöverdelen, ska se om jag får byta den. Någon som vet om man får byta sånt? Annars är jag supernöjd med grejerna, jättesnygga saker. Nu behöver jag inte handla mer på ett tag.


En härligt superrosa träningströja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela