Malin

En blogg om mig

23 januari 2012

Publicerad 2012-01-23 19:49:21 i allmänt,

Hej!

Sitter och pluggar inför NuKo-provet på fredag, det är så mycket så jag tänkte att jag skulle börja i tid för en gångs skull. Känner såhär långt in i pluggandet "snälla, låt mig dö". Det visar väl på vad jag tycket. Men jag ska kämpa vidare, detta går nog tillslut! Sofie kommer strax efter nio igen, då ska vi se på "Mammor och minimodeller", så då får jag en paus från pluggandet. Tänkte sitta fram tills det börjar, en timma kvar!

Jag längtar tills imorgon, då är det BodyAttack som gäller! Ska svettas och ta i som aldrig förr.


Glasögon och tofs har gällt idag. Tror faktiskt att mina ögon behövde vila från linserna ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela