Malin

En blogg om mig

2 januari 2012

Publicerad 2012-01-02 06:42:26 i allmänt,

Godmorgon. Är så pigg man är när man går upp klockan sex. Men var gör man inte för åtta timmars jobb? Har världens bästa tid dock, 8-17. Superskönt! Som tur är kör lilla mamma mig också, eftersom jag inte tar mig dit annars, hem går ett relativt bra tåg som jag kan ta.

Ikväll ska jag slappa gärnet. Imorgon ska jag sova länge, för att jag kan. Sen ska jag fika med Ida, sen ska jag repa med finaste kompbandet, ska sms-påminna dem idag!


Påsen under ögat <3

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-01-02 18:22:59

Åh det finns så jävla många idioter!! Förstår om du blev arg, skulle jag med blivit!

Det var kul med party, vi får nog försöka oss på det igen :) Och intressant att höra hur ni känner och tänker om "ja du vet" (värsta kryptisk här) när jag själv har tänkt mycket på den personen och funderat :P

Krångig kommentar men de blir så ibland :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela