Malin

En blogg om mig

19 januari 2012

Publicerad 2012-01-19 17:23:10 i allmänt,

Hej!

Har precis ätit efter att ha repat en timma inför konserten (som är den 7 mars kl. 19.00 på Konsthallen, KOM DIT). Det gick bra och det känns som att vi kommer sätta detta superbra tills konserten är. Så nu ska jag skriva loggbok för att kunna skriva en bra rapport efteråt, haha.

Och så ska jag på friidrotten också! För första gången på fleeeera månader. Ska träna kula med Maja bara, så det blir inte så jätteansträngande. Hehehe. Ska lära henne allt jag kan ;) Efter det måste jag plugga som faaaan, prov imorgon och jag har inte hunnit något alls. Mamma får förhöra mig en hel del sen när hon kommer från buggen. Jonna kommer hem idag också! Klockan tio iofs, så jag lär inte se henne så länge, men får ju se henne hela helgen sen istället! Wiiiiiiiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela