Malin

En blogg om mig

13 januari 2012

Publicerad 2012-01-13 15:58:24 i allmänt,

Hejsan! Fredag den trettonde idag. Inget oturligt har hänt mig, än så länge. Peppar peppar.

Skolan har varit bra, fick reda på mitt nationella i svenska, och det gick minst sagt över förväntan! Är jätteglad och hoppas att den tendensen fortsätter i resten av ämnena, resten av terminen. Sen hände det inte så mycket mer, inget värt att nämna iallafall. Förutom att jag och Edith skrattade rätt härligt åt en bild på NuKo'n, inte varje dag man ser en dam med en flöjt utstickande ur röven!

Nu har jag ätit mat och ska inte göra något mer vettigt idag. Ska kanske göra fruktsallad tills ikväll, om jag orkar. Imorgon blir det först jobb, sen party med klassbrudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela