Malin

En blogg om mig

10 januari 2012

Publicerad 2012-01-10 20:17:46 i allmänt,

Godkväll.

Idag har jag, varit på AKM med Sofie, fikat med henne och Ida, lagat mat med dessa två, fikat med Sofie och Lisa, tränat. Snart kommer Sofie hit för kvällssnack! Dock kan vi inte ses så länge eftersom det är skola imorgon och jag ska försöka lägga mig i god tid.. Hahah.

Men nu är jag go och gla efter ett Bodyattack-pass! Blev dock inte lika glad när jag skulle boka in mig på SH'BAM-premiären och såg att jag har reservplats 13......... SATAN... Får hoppas att många bokar av sig och att jag får plats! Det är ju på måndag, så hoppas! Fingers crossed.

Imorgon börjar skolan då igen. Massa tråkiga lektioner. Men nu är det bara slutspurten kvar! För om cirka ett halvår tar jag studenten!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-10 20:24:52

Jaa, det är det! :)

Den passa bra, bara lite stor över bysten, men vi tog lite extra där så :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-10 20:49:44

haha, ja du Malin! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela