Malin

En blogg om mig

vet ni vad?

Publicerad 2012-02-13 19:52:05 i allmänt,

Idag har jag lärt mig (med tanke på epok-provet) epokerna i ordning från antiken och framåt, samt årtal mellan epokerna och vilket/vilka länder som var centrum. Detta tog, sammanlagt, en timma. Så det känns bra. Ska försöka lära mig nyckelbegreppen också. Men om de inte sätter sig idag så är det inte hela världen. Hade planerat in dem plus författare + verk tills imorgon. Så idag har jag lärt mig det jag skulle kunna idag.

Ser på tv med mamma nu. Vi ska snart äta chokladpudding. Sen ska jag öva lite mer på provet. Filmanalysen går väl sådär. Den är halvklar. Ensemblen har jag lyssnat på, försökte även lära mig sångläxan. Spelade även lite piano. Har varit effektiv idag, med andra ord. Är värd att slappa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela