Malin

En blogg om mig

nöjd tjej

Publicerad 2012-02-27 19:13:56 i allmänt,

Idag är jag nöjd faktiskt. Vi repade så otroligt bra idag och jag känner hur jag nu vill ha min konsert. Jag känner ett lugn inför låtarna och känner att jag är bra med. Idag spelades en del låtar helt utantill och några var lite halvt. Men vi har sagt att vi får ha med papprena på konserten, dock ska de stå på sidan eller på ett lågt notställ så att det inte syns så mycket. Jag tycker inte det stör om man har lite fusknoter, det är bättre det och att allt låtar bra än att det blir kaos när någon glömmer ackorden. Så jag börjar bli mer lugn över detta. Nu ska jag bara gå och tapetsera stan med affischer!

Nu ska jag spela lite sims, öva lite på pianolåtarna och fortsätta med att ta det lugnt. Imorgon åker jag och mamma till Karlstad för diverse ärenden. Det kommer nog bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela