Malin

En blogg om mig

jag råkade

Publicerad 2012-02-22 14:19:26 i malin tipsar,

Bokreor är aldrig bra för min del, det slutar alltid med att jag köper minst en bok. Jag tänkte först köpa Barrack Obamas bok, en pocket för 29 rikstaler. Men när jag såg denna boken, så bytte jag. Var tvungen. Den talade till mig. Som Matilda alldrig säger när vi är någonstans och jag velar över ett köp "den talar till dig, det är ödet". Så jag plockade med mig boken, betalade och gick nöjd därifrån. Nu har jag redan plöjt igenom halva boken. Mest för att det är massa underbara bilder. Sen är texterna väldigt fina också. Kommer nog ha läst ut den senast imorgon.




Nöjd tjej!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-02-22 15:23:09

Sv: JAA! :( Men det är en braaa bit att åka :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela