Malin

En blogg om mig

i'll be your emmylou

Publicerad 2012-02-28 21:00:29 i allmänt,

Hittade det jag sökte i Karlstad. Är jättenöjd över mina inköp och tror att livet från och med nu bara kan bli lättare. Det enda som behöver fixas till studenten är skor till balklänningen (vet vad jag ska ha) och smycken. Inte så svårfixat när man heter Malin Nilsson och är galen i smycken. Det kommer jag hitta, lätt som en plätt! Sen har jag fixat vad jag ska ha på mig under Felicias dop, blir nog perry det också!

Nu ska jag kika tv. Sitcom (heter det så?) tisdag på kanal 5, kommer dö av skratt. Som alltid.

Imorgon ska jag fika med Ida och sätta upp affischer med densamme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela