Malin

En blogg om mig

how would you react in a situation like mine?

Publicerad 2012-02-15 20:03:07 i allmänt,

Håller på att göra min andra tekopp på drygt två timmar. Måste dricka varmt nu när jag är såhär förkyld. Och te är ju så himla gott! Håller även humöret uppe när man håller på med pluggandet. Mamma ska förhöra mig sig och då får vi se vad jag egentligen kan, haha. Sen ska jag lyssna på ensemblelåtarna så att de sätter sig bättre och sen ska jag nog öva lite sång. Vet dock inte hur mycket eller om jag kan sjunga på fredag, det spörs.

Men nu ska jag nog öva lite mer innan mamma förhör mig. Har dagen imorgon också, men den är fylld med studentkonsert! Så då blir det inte mycket plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela