Malin

En blogg om mig

9 februari 2012

Publicerad 2012-02-09 21:01:17 i allmänt,

Hej!

Är hemkommen efter en lååång dag. Inte varit hemma på 12 timmar. Känns lite konstigt. Men jag har haft fullt upp verkligen! Skola, rep, studentkonsert! Men det är riktigt roligt. Att få repa inför sin alldeles egenbestämda konsert och att få kolla på andras konserter! Skulle kunna leva med det resten av livet faktiskt. Längtar mer och mer till min egna konsert!

Nu har jag hamnat i soffläge. Alldeles strax börjar CSI, mitt favoritprogram. Programmet som fått mig att inse att jag vill jobba som kriminaltekniker när jag blir stor! Helt underbart är det. Sen ska jag somna gott i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela