Malin

En blogg om mig

6 februari 2012

Publicerad 2012-02-06 17:40:15 i allmänt,

Hejhopp!

Har suttit och jobbat med projektarbetet en stund. Fixa massa saker med med ackord och form och sådär. Har rep på tisdag så tänkte att jag skulle fixa smågrejer innan dess! Imorgon är det en månad kvar tills det är min tur. Och imorgon börjar konserterna på allvar. Känns lite läskigt faktiskt!

Annars har jag ju inte gjort så mycket, skolan var väl okej. Hade massa naturkunskap hela dagen, ungefär. Hahaha. Ikväll ska jag till Sofie för vår måndagsdate framför "Mammor och minimodeller" och käka glass, mumma! En del prat blir det väl också.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-02-07 12:32:54

SV: ÅÅÅH! va jobbigt! det var skiitkul att få hem den! :D hur ser diin ut? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela