Malin

En blogg om mig

5 februari 2012

Publicerad 2012-02-05 15:33:32 i allmänt,

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket. Repat lite. Ska sätta mig och skriva ner bättre ackordsgrejer till mina låtar. Så att det blir lite tydligare. Annars ska jag nog inte göra så mycket mer. Eller, dansa. Men knät har gjort ont i några dagar nu, så är lite rädd om det. Kanske skippar dansen. Vet att det inte blir så mycket träning till veckan, så då får knät vila ännu mer. Får ta massa promenader istället.

Igår hade vi det supermysigt på Arvika Hamam. Vi var 18 tjejer som badade, åt frukt och pratade hur mycket som helst. det blev trångt i badet, hahaha. Men det var riktigt roligt! Sen gick jag och Sofie hem hit. Dock somnade vi i soffan efter några prattimmar. Hahahaha.

Men nu ska nog jag käka lite glass, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela