Malin

En blogg om mig

4 februari 2012

Publicerad 2012-02-04 09:30:27 i allmänt,

Godmorgon.

Idag är jag uppe tidigt för jobb. Dock har jag en kort jobbdag, så det är skönt. Ska förvisso åka lite tidigare för att dels hinna med att kika efter något jag kan ha på studentkonserten och för att hinna äta. Jobbar bara fem timmar, så tänkte jag kunde äta mat innan och bara ta någon smörgås eller så lite senare på dagen.

Längtar tills ikväll också! Ska fira Amanda på Hamam med fina flickor. Kommer bli så himla mysigt! Jag har aldrig varit på ett Hamam, men det kommer nog bli hur bra som helst. Med rätt umgänge kan ingenting bli fel!

Men nu ska jag äta om jag ska hinna. Är superhungrig också, får bli en bra och rejäl frukost idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela