Malin

En blogg om mig

3 februari 2012

Publicerad 2012-02-03 16:09:59 i allmänt,

Hej!

Sista praktikdagen idag och jag har spelat "Love is all around" i drygt fyra timmar totalt. Men det har varit riktigt roligt och jag har lärt mig så otroligt mycket! Det är inte så lätt som det ser ut att vara lärare, speciellt inte musiklärare! Man ska ha koll på alla, ha ett tempo som gör att alla hänger med och sådär. Det är knepigt, men väldigt roligt.

Nu ska jag nog slappa resten av kvällen. Träningsmotivationen finns inte i mig, så jag skippar nog träningen idag. Myser hemma istället. Imorgon ska jag upp och jobba, så det gäller att slappa mycket. Imorgon-kväll blir det firande av Amanda på Hamam! Ska bli så himla mysigt. Efter det går jag och Sofie hem hit och äter glass och ser på film, göttä!


Såhär ser jag inte ut idag, jag fastnade inte på bild, så vi tar en äldre på mig och tekoppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela