Malin

En blogg om mig

29 februari 2012

Publicerad 2012-02-29 15:22:36 i allmänt,

Hemkommen efter att ha varit runt på stan med Ida. Vi har fixat med mina affischer och sen har vi fikat. Och jag måste säga, vad svårt det är att få sätta upp affischer! Så himla konstigt när det finns affischer på det stället, men min kunde inte sitta där. Superkonstigt. Det får va, jag orkar inte bry mig. Fick sätta upp på rätt många ställen ändå, så jag är nöjd. Sen fikade vi Nordells innan vi sa adjö, haha.

Ikväll ska jag till Hanna för klassmys. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Skönt att få prata med klassen, även fast vi ses typ varje dag! Hahha. Innan dess ska jag öva inför konserten, så att jag spelar fint och sjunger finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela