Malin

En blogg om mig

20 februari 2012

Publicerad 2012-02-20 21:13:17 i allmänt,

Jag och mamma var en snabbsväng till Phuket, med Peter Magnusson då. Det var massa andra där också, förstod inte varför de skulle filma hela tiden? Närå, filmen var väl okej. Inte lika rolig som jag trodde att den skulle va, men visst, vi skrattade.

Nu ska jag göra lite läxor innan jag tar kvällen. Ska ta en tidig kväll, äta lite först också. Sen fixa massa. Men det hinns med. Är så himla trött, men förkylningen har släppt väldigt mycket. Är nästan inge snorig eller täppt alls längre. Så det är skönt.

Idag hämtade jag affischerna på Tilde Tryck. Det är läskigt, för snart är det min  tur att stå där på scenen och spela inför alla människor. Läskigt som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela