Malin

En blogg om mig

19 februari 2012

Publicerad 2012-02-19 13:24:57 i allmänt,

Igår var hur jäkla kul som helst! Fin förfest med fina människor. Fin studentfest med fina människor. Fin kväll med fnia Thea! Hade så jäkla roligt. Såklart blev inte kameran med till varken förfest eller studentfest. Mest för att jag tyckte det var smart att bara ta en väska där mobil och kort fick plats. Ville inte gå och bära kameran hela kvällen. Men jag hade superkul och mår lite illa idag, men det går an!

Ska iväg och repa med min tjejer sen. Snart är det dags för konsert, inte alls länge kvar nu. Imorgon trycks min affisch, iiiiiih! Är inte nöjd med den, men vet inte vad jag skulle kunna göra för att ändra. Måste byta bild såfall och jag orkar inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela