Malin

En blogg om mig

14 februari 2012

Publicerad 2012-02-14 14:56:26 i allmänt,

Alla hjärtans dag är inget jag gillar att "fira", tycker det är överskattat. Men bara för att en vän la upp en bild på massa hjärtbakelser, som såg otroligt goda ut, var jag tvungen att köpa med två hem. En till mig, en till mamma. (Varning för töntigt utlåtande nu) Hon är ju ändå min klippa i vardagen! Utan mamma vet jag faktiskt inte vad jag skulle gjort. En fantastiskt mamma helt enkelt. Därför förtjänar hon en fin bakelse idag. (Ska ta kort på den sen så ni får se)

Nu ska vi snart äta mat, kasslergryta. GOTT! Sen ska jag plugga jaaarne och sist ska jag träna. Det blir mer plugg efter det, och sen ska jag sova ofantligt tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela