Malin

En blogg om mig

12 februari 2012

Publicerad 2012-02-12 19:59:29 i allmänt,

Hej!

Hemkommen efter en dag i Årjäng. Har ätit god mat, spelat plump och fikat massa. Snosat på lilltjejen också! Himla trevligt har det varit!

Innan dess var jag och Jonna ute för att ta kort till min konsertaffisch, fick en del fina och har bestämt vilken bild jag ska ha. Har massa andra bilder nu som jag egentligen kunde haft, men denna var lite mer udda, så det är roligare! Så har försökt att fixa det bra med text nu, hoppas att det blir perrymos när affischen väl finns i hand.

Nu ska jag snart kolla Så ska det låta och sen vila upp mig inför morgondagen!







Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-02-12 22:23:15

Snyggavän! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela