Malin

En blogg om mig

11 februari 2012

Publicerad 2012-02-11 08:21:44 i allmänt,

Ska snart iväg och jobba. 10 till 18 står det på schemat idag. Allra helst skulle jag vilja vara hemma med mamma och Jonna för att passa Felicia! Therese och Alen har sovit här i natt för att de ska till Karlstad idag och behövde barnvakt. Synd tt jag jobbar, hade kunnat umgåtts med lillan hela dagen annars. Men nu är det som det är. Sofie åker med mig hem så jag har lite sällskap i bilen!

Imorgon ska vi dock åka till Årjäng, så får se lillflickan då också, haha. Men först ska jag och Jonna ta kort till affischen! Ska bli spännande. Vi ska ta både ute och inne (vädret kanske inte tillåter att vi är ute heller) och jag får hoppas på att något blir användbart. Sen ska jag knåpa med den på eftermiddagen och försöka få den helt klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela